Barion Pixel

 

Webáruházunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

 

 

Menü

Felszállóban a Resideo csillaga

A fejlődés nemcsak a különböző termékek terén, hanem a vállatok szintjén is igen komoly ütemben zajlik, amire remek példaként szolgál a Resideo márka. A Honeywell Home termékek mögött feltűnő új vállalat teljes egészében átvette a lakossági termékek forgalmazását, és egy magasabb szintre lépett az értékesítés terén.

Honeywell és a Resideo kapcsolata

A körülbelül 60 milliárd dolláros tőkével rendelkező amerikai Honeywell - világszerte több mint 110 000 dolgozóval - az egyik legnagyobb vállalkozás, aminek a célja a biztonságos otthon megteremtése. Természetesen a lakosságot kiszolgáló rendszerek mellett, ipari felhasználásra szánt eszközöket is gyártanak és forgalmaznak. A kiskereskedelemtől kezdve az egészségügyön keresztül a repüléstechnikáig, szinte mindenben otthon vannak a profi szakemberek.

2018-ban komoly változás történt, aminek eredményeképpen a Resideo kivált a Honeywell anyacégből és önálló útra indult. A New-York-i tőzsdén történt, október 30-i részvény bevezetéssel vált teljessé az új vállalkozás elindulása. A Resideo ettől a perctől kezdve átvette a Honeywell lakossági termékeinek a forgalmazását, amilyenek többek között az épületgépészeti szerelvények, a termosztátok, a kazán alkatrészek, a párásítók, a ventilátorok és a biztonsági eszközök (szén-monoxid- és füstérzékelők, vízszivárgás jelzők, kamerarendszerek).

A Resideo célkitűzései

Mike Nefkens elnök vezérigazgató szerint: „Az Otthon megteremtése az egyik legnagyobb befektetés egy ember életében”. Ennek megfelelően olyan célokat határozott meg a vállalkozás, amik által az otthonokat bevezetheti a jövőbe. Az egyedi okos rendszereknek hála, ez nem jelent problémát. Természetesen többről van szó, mint különálló termékek értékesítéséről, hiszen az eszközök hálózatba kapcsolhatók és ezzel egy egymásra épülő egységet alkotnak.

A Resideo-ban rejlő potenciál

A 3-4 000 termék és azok alkatrészeinek forgalmazásával foglalkozó Resideo 4 milliárd dolláros tőkével és 10 000 alkalmazottal rendelkezik világszerte. Magát a Honeywell home brand nevet a cég megvásárolta, így párhuzamosan tudja futtatni ezeket, hogy a jól bejáratott márka húzza magával felfelé az új és még kevésbé ismert megnevezést.

Az óriásvállalatnál ez egy bevett eljárás, hiszen így sikerült felfuttatni a vízszűrőknél jól ismert Braukmann brandot is, aminek a termékei még régebben Honeywell – Braukmann, legújabban pedig már Resideo – Braukmann felirattal kerülnek le a gyártósorról.

A Resideo Magyarországon

A Resideo hazánkban sem tétlenkedik, hiszen ez évben is mintegy 447 millió Forintból fejleszti a nagykanizsai üzemét, ezzel 440 munkahelyet biztosítva. A kapacitásbővítés mellett, az automatizálásra, a termelésirányításra és az energiaköltségek leszorítására is kiemelt hangsúlyt fektetnek. A cél érdekében még napelem parkot is épít a vállalkozás. Ez a befektetés tovább erősíti az országok közötti szoros együttműködést, valamint a lakosság Resideo iránti elköteleződését.

Marketing stratégiák

Egy nemzetközi reklámkampány indult a Resideo termékek megismertetésére az „Okos fiú” szlogen alatt, ami 17 európai országban, köztük természetesen Magyarországon is fut. Ennek keretében megtudható, hogy mennyire hatékony munkát végez a biztonsági kamera, a szén-monoxid és füstjelző, a termosztát, valamint a vízszivárgás-érzékelő, amiknek a segítségével Bence, a 12 éves kisfiú is teljes biztonságban érezheti otthon magát, miközben a szülei távol vannak.

Ismerje meg személyesen a Resideo termékeket!

Ha szeretne többet megtudni a prémiumminőségű rendszerekről, és azokat integrálná az otthonába, akkor a weboldalunkon megtalálhatja mindazt az információt, amire szüksége lehet. Tegye az otthonát kényelmessé és biztonságossá a Resideo legújabb termékeivel!

Tartalomhoz tartozó címkék: Honeywell Resideo

Keresés